CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 29, 2008

:,<

走在人挤人的走道我问了自已
没有爱情的人是否会长命
那些电影常常让人感觉甜蜜
但是我不相信

坐在没有人的角落我又问自已
究竟应该继续还是该放弃
没有人能了解我现在的心情
想看你想躲你难以决定
每当我想靠近你总会装冷静
眼看你的表情仿佛已经说明
我只想要证明我们这段爱情
也许在你眼里它只是个游戏

我只想要靠近也很想要抱紧
会想到那过去和现在新的你
我还想要参与你的生活点滴
只要你肯相信
我一定会陪你走下去

能不能够让我再说我爱你
还是你已不想听
能不能够把你彻底的忘记
我是真的搞不清

只要你再相信
我们会轻轻地靠在一起

最近的心情
就是如此
到底
喜欢一个爱你比你爱他更多的人好
还是一个你爱他比他爱你的人好
我不知所措

2 comments:

宇 欣 said...

gambateh neh!!! dun think too much just follow ur feeling..hehe

彦霓::yen-nee said...

the most difficult part in live is LOVE.
it needs two way communication.
it can never reach a balance point.
it cannot be measured by anything.
it is sth invisible and yet powerful.
take a deep breath, look at the stars, feel the breeze, close your eyes and think deeply.
listen to what your heart wants.
and move on with courage and prayers!
jia you, my fren!
*i am currently suffering from viral fever. quite serious. until today oso cannot go uni. i have one week mc. stil feeling sick. :P take care! hugs..*

-ah nee-