CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 2, 2009

Bday Celebration Part 2

今年的生日真的和以往不一样
这个生日:
多了他的陪伴
多了他的呵护
多了他的祝福
多了他的礼物
真的很谢谢他那精心的安排
让我度过不一样的二十二岁生日
This year bday is different from previous years
This year bday i have
Him accompanied me
His care towards me
His wishes
His presents
Really thankz to him for the special celebration
Let me have a wonderful 22 years old bday celebration

22052009

23052009


24052009

生日不一定要在当天庆祝

一个星期过后也可以很有意思

最重要的是人物和用意

悄悄告诉你们

我今年第一个生日愿望已经实现了

惊喜代表又惊又喜

我想那是最适合形容我当下的心情

这次真的给你们整了

你们让我收到最想珍贵的礼物

那就是我们三个之间的友情

看着你们准备礼物的video

我真的很感动

你们已经成功闯进我的世界

而且已被终身监禁

希望每一年的生日都有你我他的陪伴

谢谢你们让我有个难忘的生日


Summy - Thenggy - Linny


Best Friends Forever!!

Previous blog i said i will post up my bday presents' pic

so.........


Kai Bing's card


The bag from my gang of uni Friends


Belt from my uni gang too

3 comments:

彦霓::yen-nee said...

wah, so hang fook oh!!!!!!! :D

happy belated birhtday!

宇 欣 said...

woo...so sweet yo!haha!

cruSadER said...

Wow... Life's been good huh!

Hope it stays this way for you.